Vendéglátóhely.hu

Kampány a Puszta és Tisza-tó népszerűsítésére Németországban

Hírszerkesztő , 2009. január 16. 10:24

A Magyar Turizmus Zrt. a Puszta és a Tisza-tó népszerűsítésére nagyszabású kampányt folytat Németországban – Drezdában, Lipcsében és Berlinben – január-márciusban.

A kampány keretében Drezdában, az egyik áruház épületén óriásplakát irányítja a járókelők figyelmét a két magyar nagyrégióra január 15. és február 15. között. A Puszta és a Tisza tó régiókat január 29-én egy újságírói klubban, valamint a Dresdener Reisemarkt turisztikai kiállításon (január 30. – február 1.) is megismerhetik az érdeklődők.

A kiállításhoz kapcsolódóan a Magyar Turizmus Zrt. a Sächsische Zeitungban és a Dresdner Neueste Nachrichte c. újságban megjelenő hirdetésekkel, valamint a Drezdai Rádióban 25 másodperces reklámspotokkal is népszerűsíti hazánk – különös tekintettel a két régió – turisztikai kínálatát. A rádió továbbá január 30-án élőben tudósít a magyar standról.

Lipcsében a február 20-21-én megrendezésre kerülő Reisebörse turisztikai vásárhoz kapcsolódóan népszerűsíti a társaság a Pusztát és a Tisza-tavat. A régiók turisztikai kínálatát a Zrt. az Euromed utazásszervező vállalat irodájában mutatja be február 19-én, valamint információs napot és nyereménynapot rendez a lipcsei Sachsen-Therme fürdőben, február 21-én. A kiállítás előtt a Társaság a Leipziger Volkszeitung-ban is felhívja a figyelmet hazánkra.

A nagyszabású kampány harmadik állomása márciusban Berlin lesz, ahol a világ egyik legnagyobb turisztikai vásárának, az ITB (Internationale Tourismus Börse) keretében népszerűsíti az MT Zrt. a két régiót.

A kampányhoz kapcsolódóan a Társaság a Kulturális Turizmus Éve keretében megjelenteti a Schatzkammer Nördliche Tiefebene c. kulturális turisztikai kiadványt, valamint 20.000 példányban német nyelvű ajánlati katalógust is készít, amelyben a Puszta és a Tisza-tó nagyrégióból csatlakozott szolgáltatók ajánlatait helyezi el.

Forrás: www.itthon.hu

Legfrissebb híreinkRSS

További hírek »